Kamis, 13 Desember 2007

----- YA ALLAH -----

Bagimulah segala puji
Engkaulah Maha Benar
JanjiMu benar
pertemuan denganMu benar
PerkataanMu benar
Surga dan Neraka mu adalah Benar
Para nabi-nabi benar
Hari Kiamat benar
YA ALLAH,,,,,,,,,!

kepadaMu aku menyerahkan diri
KepadaMu aku beriman
AtasMu aku bertawakkal
KepadaMu aku kembali
BersamaMu aku menghadapi musuh
DihadapanMu aku akan diadili
Ampunilah dosaku yang telah lalu
Dan dosa ku yang akan datang
Dosa yang aku sembunyikan
Dan dosa yang aku nampakkan
Dan dosa yang hanya engkau yang mengetahuinya
Engkau yang tidak berawal dan tidak berakhir
Tiada yang patut disembah salain engkau
Tiada padaku daya dan kekuatan
Hanya kepadamu lah aku berserah diri
Dan ampunilah setiap tetes dosaku
Segala puji bagi “Allah Tuhan Pemelihara sekalian alam”

Tidak ada komentar:

 
WELCOME TO MY BLOG : NUR JANAH, S.PdI DI SMK TI AIRLANGGA JL. PAHLAWAN NO. 2A SAMARINDA ULU ( KAL-TIM : 75124 )